بــاشــگـــاه فـــرهنـــگی ورزشـــی ســـایپــا لارستــــان
Saipa Football Club
دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : روابط عمومی

طبق پیگیری های مکرر تلفنی و حضوری با اعضای محترم هیات فوتبال پس از شنیدن شایعه عدم حضور تیم نبرد لارستان در مسابقه پایانی با تیم سایپا ، هنوز هم که هنوزه هیچ جواب قاطعی از حضور یا عدم حضور نشنیده ایم

نمیدونم علت اینکه تیم های هما و نبرد نمیخوان جلو ما حاضر بشن چیه ؟

البته احترام تمامی دست اند کاران تیم های نامبرده شده و هیات سرجاش ، قصد و غرضی جهت بی احترامی به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نداریم

بعد اون رایی که از طرف کمیته انضباطی به نفع تیم سایپا صادر شد ، آقای کامجو رییس هیات فوتبال در سایت لادستان اعلام داشت که در نامه کتبی که تیم هما به هیات ارائه داده مبنی بر عدم حضور و انصراف از این رویارویی ، متن مصاحبه به این شرحه 

یعقوب کامجو رئیس هیئت فوتبال لارستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی لادستان، درمورد نیمه تمام ماندن دیدار تیم های سایپا و هما و رای کمیته انضباطی اظهار داشت: کمیته انضباطی هیئت فوتبال تصمیم گرفت که مسابقه از نو برگزار و در روز پنج شنبه تکرار شود.

وی افزود: در ابتدا هر دو تیم، این تصمیم را پذیرفتند ولی در ادامه، تیم هما نامه ای کتبی را برای هیئت فرستاد و به علت اینکه چند بازیکن این تیم مصدوم بودند از بازی انصراف داد.

کامجو ادامه داد: با انصراف دادن تیم هما از بازی مجدد، نتیجه این دیدار 3 بر صفر به نفع سایپا اعلام شد.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده تیم هما نامه ای به استان ارسال و نسبت به رای کمیته انضباطی اعتراض کرده گفت: در این مورد خبری ندارم و تیمی هم اعلام نکرده که به شیراز نامه ای فرستاده است.

به گزارش لادستان، دیدار تیم های سایپا و هما در مرحله گروهی لیگ آزاد فوتبال لار به علت فحاشی یکی از تماشاگران به داور، بازی نیمه تمام ماند.))

 http://www.ladestan.com/vdcj.heofuqetosfzu.html

خلاصه اینکه بعد از این خبر و پس از انجام بازی نبرد لار و استقلال لطیفی که منجر به راهیابی نبرد لار به بازی نهایی شد ، بلافاصله بعد بازی صادق آقای خلیل آزاد باسرپرست تیم سایپا __ مسعود آذرم __ روبرو شده و ضمن عرض تبریک به مناسبت قهرمانی ، عدم حضور خود را در بازی نهایی اعلام میکنه

موضوع رو که پیگیر شدیم امروز دوشنبه مورخه 26/12/1392 ، اقای کامجو اذعان داشت که دیشب یکی از اعضای تیم نبرد بصورت تلفنی با وی تماس گرفته و اعلام داشته که در این بازی حاضر نمی شوند.

ما نمیدونیم که قراره چی بشه ، اصلاً چرا اینجور شد و چرا داره میشه ؟

فقط اعضای محترم هیات یه سوال داشتم شما که از اول قصد برگزاری مسابقات رو به این شکل داشتین و اجباری واسه شرکت در مسابقات نهایی و رده بندی نیست ، چرا از روز اول این شکلی طراحیش کردین ؟ 

 ضمناً دیگه باور بفرمایید با این کارا هیچ کی دل و دماغ فوتبالو با این اوصاف نداره...

اگه از ما باشه بازی نذارن بهتره

جناب آقای کامجو شاید نظر شخصی و برخواسته از ذهن اینجانب باشه که شما  همیشه از حساسیت فرار می کنید و هیچوخت دل برگزاری مسابقات رو توو شرایط حساس ، خصوصا فینال ، رو ندارین...

فوتبال حساسیتشه که این رشته رو نسبت به رشته های دیگه برتر کرده ، حالا چرا شما اینکارا رو میکنید

الله اعلم...

یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : روابط عمومی

باشگاه سایپا در نظر دارد جهت ترکیب بندی رنگ و طراحی لباس سال جدید جهت شرکت در مسابقات از بین نظرات شما دوستداران یرترین ها را انتخاب نموده و بکار بگیرد.

لذا از شما تقاضا می گردد در صورت داشتن طرح مناسب این باشگاه را همکاری کنید.

 

با تشکر

پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, :: 8:41 ::  نويسنده : روابط عمومی

تیم نبرد لار در بازی روز چهارشنبه که برای کسب مقام اولی در گروه B مسابقات به مصاف تیم استقلال لطیفی ، دیگر مدعی قهرمانی این گروه رفته بود در یک بازی کاملا درگیرانه و پر از حاشیه نتیجه تساوی یک بر یک را برای همدیگر رقم زدند.

در نیمه نخست این بازی علی آگاه با زدن گل تیم نبرد را جلو انداخت تا این نیمه با همان تک گل به پایان برسد. در نیمه دوم استقلال لطیفی توانست تک گل خورده را جبران کند در حالی که تیم نبرد یک پنالتی را نیز توسط زننده گل خود از دست داده بود . کار برای تیم داوری به جاهای باریک کشیده شد تا جایی که کمک داور این بازی لباس از تن خود بیرون اورده و قصد درگیری با بازیکن را داشته است.

بازیکنی که از ابتدای بازی کاملاً خشن بازی می کرد. حالا ببینیم گزارش داوری توو این بازی چی بوده و برخورد کمیته انضباطی با مقصران این رفتارهای ناپسند چگونه می باشد....

فقط یه تقاضا از اعضای کمیته انضباطی دارم اونم اینه که لطف کنین آیین نامه رو یه بار دیگه بصورت دقیق مطالعه کنن...

 

پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, :: 8:29 ::  نويسنده : روابط عمومی

در ادامه رای صادر شده مبنی بر تکرار بازی دو تیم هما و سایپا که قرار بود امروز پنجشنبه  21 اسفند ماه برگزار بشه ، سرپرست تیم هما با ارسال نامه ای به کمیته برگزاری مسابقات انصراف خودرا از این رویارویی اعلام کرد.!!!

بر اساس شنیده ها دلیل این امر احتمال درگیری فیزیکی بین دو تیم بیان شده است ...

اونقدی از تیم خودمون مطمئنیم که میفهمیم اهل زد و خورد و درگیری نیستیم ...

مسلماً همه این اتفاقات بی حکمت نیست شاید اونا یه چیزایی میدونن که ما ازش بی خبریم ولی در هر صورت خدا کنه ...

هیچی بی خیال از بس نوشتیم و گفتیم و معترض شدیم و کسی جوابی نداد و ندادن و نمیدن خسه شدیم ...

البته یه اتفاق نادری هم در پیش رو داریم که خدا کنه صحت نداشته باشه . چند و چون این ماجرا رو طی روزهای آتی به سمع و نظر شما خواهیم رساند...

سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : روابط عمومی

شهید چمران 10 نفره در بازی حساس و مهیج تیم شهرداری لطیفی را با نتیجه 2 بر 0 شکست داد.

در این بازی که قضاوت آن بعهده آقایان قاسم نظری ، امین زارع زاده ، محمدجوادشکورزاد و سعید آذرم بود ، در دقیقه 25 بازی یکی از بازیکنان تیم شهید چمران از بازی اخراج شد . کارت قرمزی که بوسیله ارائه توضیحات توسط کمک داور به داور وسط از جیب مبارک قاسم عاغای نظری بیرون اومد تا مشکلی به مشکلات این تیم اضافه شود. در همان نیمه اول هر چند 10 نفره ولی با فشار دروازه تیم شهرداری مورد تهاجم بازیکنان شهید چمران قرار می گرفت. تا اینکه این نیمه بدون گل به پایان رسید . و در نیمه دوم هم بر خلاف انتظارات ، شهید چمران دو گل به ثمر رساند تا نتیجه در پایان ب سود این تیم اتمام یابد.

با این نتیجه عملاً شهرداری لطیفی هیچ امیدی به قهرمانی در این گروه را ندارد .

شهید چمران نیز با برد به دست آورده در این بازی با 16 امتیاز با یک بازی بیشتر پشت سر نبرد لار 16 امتیازی که با تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد ، گرفت.

 

یادآور می شود که روز چهارشنبه ساعت 15 بازی بین دو تیم نبرد لار و استقلال لطیفی و روز پنجشنبه در همان ساعت دو تیم هما و سایپا در اوج حساسیت دو گروه جهت تعیین صدر نشینی به مصاف هم میروند.

مصافی که مسلما حواشی زیادی ب دنبال خواهد داشت...

سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, :: 16:3 ::  نويسنده : روابط عمومی

پس از رای صادر شده بخاطر بازی نیمه تمام دو تیم سایپا و هما در روز جمعه هفته گذشته که با توجه به بی احترامی و فحاشی هایی ک توسط طرفداران به داور بازی آقای یعقوب غلامی شد ، تیم داوران بازی را به نشانه اعتراض ترک کرده و در حوالی دقیقه 70 نیمه کاره رها کردند و رفتند و غریبانه ...

باری پس از رای زنیهای طولانی بین هیات ، ناظر بازی ، سرپرست دو تیم با داورن بازی کن لم یکن تلقی گردید .

از گوشه و کنار صحبت های به گوش می رسد که تیم مقابل انگاری از رای صادره کامشان ب تلخی گراییده. کامی که شاید همچونم که بگی نگی تلخ نشده . رای صادره طبق ماده 43 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال بوده که هیچ ربطی به این موضوع ندارد . متن این ماده به شرح ذیل می باشد : 

ماده 43 : 

مشارکت و معاونت در ارتکاب تخلف علاوه بر افرادي که در ارتکاب تخلف، مباشرت داشته اند، شرکاء و معاونین در ارتکاب تخلف نیز مجازات می شوند و میزان مجازات ایشان از حداقل مجازات مباشر، کمتر نخواهد بود. در صورتی که مقصر یا مقصران اصلی شناسائی نشوند، باشگاه یا شخصیت حقیقی و حقوقی که انتساب مقصرین به آنها قانوناً احرازشده است، مجرم شناخته شده و مشمول اعمال مقررات خواهند شد.

از دو حالت خارج نی ، یا آیین نامه انضباطی ک ما خوندیم قدیمی بوده یا مال اونا ولاغیر...

شما جای اعضای محترم کمیته انضباطی بودید چ تصمیمی میگرفتیم ؟ تصمیم کبری یا تصمیم  ...

خب آخه مادرت خوب ، پدرت خوب ؛ شما گفتین که بازی باید تکرار شه ، فک نکنم اگرم 20 جلد تفسیر المیزانو بخونیم بعدش بیایم این ماده رو زیر و بالاش کنیم همچین تفسیری جامع و بی غل و غش از تووش در آد...

خب بشینین یه خورده آیین نامه رو بخونبن : ماده 22 تبصره دوم میگه : 

تبصره 2 : در تخلفات مربوط به تماشاگران ، کمیته انضباطی میتواند حسب تشخیص، علاوه بر تعیین جریمه براي باشگاهی که هواداران منتسب به آن باشگاه، مرتکب تخلف شده اند به محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه یا محرومیت از انجام مسابقه در زمین خودي و خاص و یا الزام به برگزاري مسابقه در زمین بیطرف و یا رأي به کسر امتیاز اکتسابی در مسابقه اي که تخلفات تماشاگران در آن اتفاق افتاده است، حکم صادر نماید.

 

ب قول شاعر گفتنی لابد ما مو میبینیمو اونا کشت و پیچشو...

خدایا در این وادی قضاوت و سیاست و سخاوت و ...مرهمتی عطا بفرما که قوه تشخیصمان ب سمت و سویی غیر از عدالت سوق نگیرد... 

دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, :: 7:43 ::  نويسنده : روابط عمومی

به بهانه سالروز تولد آقایان : 

 

 ابراهیم زرفشان

غلامرضا سحرخیز

محمدعلی شیخی

حسین هادی پور 

مصطفی مهرآور

در اسفند ماه 1392 باشگاه سایپا در اقدامی ، پس از بازی با امواج براک به رسم یادبود و قدردانی ، لوحی ناچیز و بیادماندنی به نامبردگان طی مراسمی اهدا کرد .

 

شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, :: 17:38 ::  نويسنده : روابط عمومی

در ادامه مسابقات لیگ بزرگسالان لارستان در گروه الف ، دو تیم سایپا و امواج براک به مصاف هم رفتند که در نیمه اول این بازی ، شوت سهمگین جوان جویای نام و خوش آتیه تیم ، محمد سقایت به قعر دروازه امواج براک رفت . در ادامه نیمه اول دو تیم موقعیت های زیادی داشتند که یکی پس از دیگری برای هر دو تیم خراب میشد. نیمه اول با همان تک گل به سود سایپا به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم امواج براک ، با لایه های از موجهای فشار، حملات گسترده ای از زمین و هوا به روی دروازه سایپا تدارک میدید که در یک غافلگیری و یک کار گروهی منظم با ارسال توپ از کنار توسط زننده گل اول ، کاپیتان ، با یه ضربه قیچی برگردون آشتی بین تور و توپ رو مجدد بوجود آورد تا مسعود طالبان بازهم خودی نشون بده. در ادامه این بازی این تیم امواج بود که دست به حملات گسترده ای میزد تا اینکه برای نخستین بار در طول این مسابقات دروازه تیم سایپا اونم از روی نقطه پنالتی توسط ناصر رحیمی باز بشه و در پایان بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود سایپا به پایان رسید.

حواشی بازی :

1.سکوت معنادار آقای مجتبی هدایتی مرد همیشه معترض به داوری و بازی بد از روی سکوها...

2.حضور مجدد محمدعلی زینلی که با توجه به برگزاری مراسم عروسی این آقا در شب قبل از بازی که به هر زحمتی خودشو رسونده بود.

3.حضور سجاد مرادی که در حال تحصیل در دانشکده تربیت معلم شیراز هستش توو این بازی و گل نزدن وی توو این دو بازی اخیر ؛ کسی که با هشت گل زده بالاسر محمد افسرده هفت گله از تیم هما صدرنشین جدول گلزناست.

4.حضور پر دردسر و پر زحمت اکبر جلوداری دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران واسه این بازی که خودشو رسونده بود

از زحـــــــــــمات همه بـــــــــــــــچه هـــــــــــــــــــا مچــــــــــــــــــــکریییییییییییییییییییییییییییییییییییم...

یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : روابط عمومی

ترین های گروه ب :

تعداد بازی انجام شده : 57 بازی

پر گل ترین :  ستاره آبی * شهرداری خور 6 گل

بهترین خط حمله : تیم نبرد لار 14 گل زده

بدترین خط حمله : نبرد بائن و شهید نیرومند 4 گل زده

بهترین خط دفاع : استقلال لطیفی و نبرد بائن 2 گل خورده

بدترین خط دفاع : شهید نیرومند 23 گل خورده

 ترین های گروه الف :

تعداد بازی انجام شده :

پر گل ترین :  بازی امواج براک * بیست و دو بهمن 8 گل

بهترین خط حمله : سایپا 20 گل زده

بدترین خط حمله : قیصریه و آیت کورده 2 گل زده

بهترین خط دفاع : سایپا بدون گل خورده

بدترین خط دفاع :  گل خورده  22 بهمن با 20 گل خورده

 

یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, :: 10:33 ::  نويسنده : روابط عمومی

برنامه جدید مسابقات اعلام شد : 

پنج شنبه 8 اسفند بازی اول : بیست و دو بهمن * پرسپولیس ساعت 14

               بازی دوم : توحید کرمستج * شهرداری خور ساعت 16

 

جمعه 9 اسفند بازی اول : امواج براک * سایپا ساعت 13

       بازی دوم : از سری مسابقات لیگ یک استان - استقلال لطیفی * نماینده فیروزآباد ساعت 15

 

شنبه 10 اسفند  : شهرداری لطیفی * ستاره آبی ساعت 14

 

یکشنبه 11 اسفند بازی اول : وصال * قیصریه ساعت 14

               بازی دوم : نبرد لار * نبرد بائن ساعت 16

 

دوشنبه 12 اسفند  بازی اول : استقلال لطیفی * شهید چمران ساعت 14

                بازی دوم : آیت کورده * شهید علی مختار

 

شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : روابط عمومی

واسه اینکه توو این دوره زمونه بخوای یه مسافتی مثلاً از خونه یا محل کار بری سر تمرین و مسابقه ، با توجه به پیشرفت دنیا،هر کی به هر نحوی سعی میکنه خودشو برسونه محل تمرین ...

توو اینجا میخوایم اختلاف طبقاتی موجود در دنیای مادیات رو بهتون نشون بدیم.

سرمربی چلسی آقای مورینیو اینجوری میره تمرین : 

سرمربی محبوب بایرن مونیخ آقای پپ گواردیلا اینجوری میره : 

خیلی دور نشیم ... بریم همین لیگ برتر خودمون علی دایی رو ببینین :

 

یک کم بیایم نزدیک تر توو لیگ خیلی جذاب و طویل شهرستان خودمون لارستان : 

 

حالا دیگه یاد شعر معروفی هم می افتیم که متاسفانه من یادم نیست ولی یه جایی هست ک شاعر میگه :  

 ...پیش بی دردان چرا فریاد بی حاصل کنم

 ...دیگه ببخشید ک شاید بنظرتون هیچی ربطی به هیچی نداشت  

شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, :: 17:18 ::  نويسنده : روابط عمومی

مدرسه فوتبال قیصریه لارستان در مسابقات استانی مدارس فوتبال که به میزبانی لارستان برگزار شد توانست در حضور نامدارانی چون تیم شهید چمران ، به مقام نائب قهرمانی مسابقات دست یافت.

مسلماًًًً دست یافتن به این عنوان دسترنج زحمات بی دریغ اعضای این مدرسه فوتبال می باشد.

باشگاه سایپا نیز از طرف خود دست یابی به این مقام را به اعضای این مدرسه فوتبال خصوصاً جناب آقای جلال تاجی ، سرپرست این باشگاه ، تبریک میگوید.

درباره وبلاگ


هـــــــــدف مـــا قـــــــهرمــــــانی نــــــیست ... فــــــــقط بـــــــــاید در هــــــــــــر بـــازی پیــــــروز شـــــــویم... و دیــــگر هیـــــــچ...
آخرین مطالب



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 681
بازدید کل : 17711
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1